Używane samochody

Kupno używanego samochodu to ryzyko, a kupno używanego samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym to ryzyko podwójne. O ile w przypadku dawnych wolnossących konstrukcji, lub nawet niektórych z turbinami można powiedzieć, że były niemal nie do zniszczenia i potrafiły przejechać bezawaryjnie kilkaset tysięcy kilometrów, to obecnie tak już nie jest. Normy ekologiczne, pogoń za niższymi kosztami, zarządzanie jakością, rozwój bardziej wyrafinowanych technologii, to wszystko powoduje, że często trzeba zwracać uwagę na stan wtryskiwaczy, pompy wtryskowej, turbiny, a także samego silnika, a niestety nie jest łatwo zdiagnozować stan tych części, więc należy mieć się na baczności, aby nie naciąć się na pozorną okazję.
Komis

W komisie samochodowym można kupić dosłownie każdy samochód jaki tylko chcemy. Jeśli trafimy do prawdziwego komisu, który profesjonalnie podchodzi do klientów to powinien mieć każdy rodzaj samochodu. Nikt nie mówi, że musi on stać na placu, ale jeśli przychodzi klient i pyta się czy są samochody małe czy samochody kempingowe to pracownik wyciąga zdjęcia i pokazuje ofertę. Zainteresowany klient na pewno będzie bardzo zadowolony, bo wie, że się go traktuje poważnie. W komisach samochody są droższe, bo komis dolicza sobie prowizje, ale to nie jest reguła. Każda cena jest dzisiaj do negocjacji, bo wcale nie jest łatwo sprzedać samochód. Im samochód ma większy silnik, a w Polsce oznacza to silnik powyżej tysiąca sześciuset centymetrów sześciennych tym trudniej go sprzedać. Polacy boją się dużych silników, bo według nich palą one bardzo dużo co nie do końca jest prawdą. Klient powinien mieć wybór tak duży żeby sam nie wiedział na co się zdecydować. Były dawniej takie komisy, które miały kilkaset samochodów na placu.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.